A Directionerek szelleme hozzám vezérelt, és ezt köszönöm!
Ne felejts el véleményt írni!Jót/rosszat szívesen fogadok!


2013. augusztus 27., kedd

II.évad - Nyolcadik rész

-A mosatlan edények nem tisztulnak meg maguktól!-hallottam anyám hangját a konyhából. Nemrég fejeztük be az ebédet, és ezért tele volt a konyhapult ragacsos és koszos tányérokkal, edényekkel. Ezek tisztába tétele pedig persze hogy az én feladatom volt. Hatalmas nyögések közepedte szálltam ki a hintaágyból, majd odavonszoltam magam a konyhába. Kezembe fogtam a szivacsot és nekiláttam. Régebben ezt otthon mindig Nelly csinálta. Nem azért mert én olyan lusta voltam, csak valahogy a mosogatás neki mindig hamarabb eszébe jutott.
Na tessék, már megint. Már megint a múlt jut az eszembe. Bármit is csinálok. Most is épphogy csak egy tányér mosogatásának kezdtem neki, már megint azon vigyorgok milyen volt. Akármennyire is próbálom elfelejteni a múltat, képtelen vagyok rá. Talán azért is mert túlságosan erősseb próbálom. Mily irónikus. Pont azzal idézem fel oly sokszor a múltat, hogy mindig el akarom felejteni. Legtöbbször én is kételkedem magamban, hogy vajon jól döntöttem-e? Viszont ilyenkor inkább fejbecsapnám magam és azt ordítanám a fülembe, hogy:"Már döntöttél és a következményeket pedig vállald be!"
Miután végeztem a mosogatással úgy döntöttem lepihenek. "Hisz megérdemlem!"-mosolyogtam magamban és végigterültem az ágyon. Néhány percig még bámultam kifelé az ablakon és néztem ahogy anya küszködik a Bentley beindításával, majd pedig hagytam hogy elnyomjon az álom.
-Látnom kell!-ébredtem meg egy ismerős hang kiabállására. Azonnal felültem. Hallottam ahogy anyám megpróbálja visszatartani, de végül már feladta a harcot. A "betörő" árnyéka egyre jobban közeledett az ajtóm felé, míg végül Niall körvonalait láttam kirajzolódni. Kétség sem fér hozzá, ez Ő! Az első pillanatban csak bámultam rá, ahogy ő is rám. Majd széttárt kezekkel felém indult és végig döntött az ágyamon. Kacagtam! El sem hittem hogy itt van.
-Ez lehetetlen.-nevettem, mikor ölébe kapva felült velem az ágyon. Kezeit végigvezetve a hátamon tartott magához, míg én lábaimat átfontam csípőjén.
-De én mégis ittvagyok!-mosolygott majd újra meg újra megcsókolt. Felemelő érzés volt. Csókjai egyre jobban törték szét a szívemre nehezedő sziklát.
-Mégis hogy?-hitetlenkedtem.
-Bonyolult történet, de a lényeg hogy megvagy! Soha többé ne tegyél ilyet! Soha többé ne tűnj el!
-Soha többé!-suttogtam, miközben arcát kezeimközé fogtam. Újra végigfeküdt az ágyon, s csípőmnél fogva engem is magára emelt. Csak az érintése létezett a bőrömön. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak a bőrömön vándorló kezére. Majd halk, érzéki, alig hallható hangon megkérdezte:
-Most mire gondolsz?
Hát mire gondolnék, Istenem, mire gondolhatnék, amikor itt van, és nem csak itt van, de hozzám ér, érinti vágyakozó bőrömet azzal a finom, édes kezével! Arra gondolok, hogy bárcsak soha ne érne véget ez a pillanat; az idő, a kegyetlenül rohanó idő megállna, örökre, és mi örökre itt maradnánk, Ő örökre a testemet érintené, én pedig örökre ezt a gyönyört érezném. Arra gondolok, hogy szeretem. Arra hogy már nincs miért félnem, már megbocsájtott, mindenért. Arra gondolok, hogy olyan ez, mint a tánc, aminek kezdő lépését még évekkel ezelőtt megtettük. Azóta játszunk egymással. Táncolni akarok még, hisz a szívem is táncol.
-Szeretlek - suttogtam.
-Most már te vagy az életem! - felelte egyszerűen.
És akkor, ahogy ott feküdtünk, akkor, ott, az a perc egy évnek tűnt. Egy hosszú és boldog évnek.
-Hát ittvagytok!-törte meg a pillanatot a szobába belépő Harry.-Már mindenütt kerestelek titeket!
-Haver! Mégis hol máshol lennénk.-válaszolt vigyorogva Niall, amin feltűnően meglepődtem. Csak így ilyen jóba van vele? De ezen inkább nem agyaltam, hisz nem érte meg.
Harry mosollyal az arcán felénk indult majd a másik oldalamról hozzámbújt. Nem tudtam mire vélni Harry-nek ezt a viselkedését, de mégcsak Niall-ét se.
-Harry!-szóltam rá mikor már egyre jobban hozzámdörgölte testét és arcom felé eső részét kezdte behinteni csókjaival.-Niall te erre nem szólsz semmit?-Először nem válaszolt, csak eddig mégsoha nemlátottan vigyorgott. Volt valami a mosolyában, valami aggasztó. Minél összetettebb volt, ezt a helyzett annál bizonytalanabbá váltam.-Magyarázd már meg!-visítottam majd elböktem magamtól mind a két srácot.
-Nyugodj meg!-simította végig a vállam.-Te szeretted volna két sráccal leélni az életed, és mivel én szeretlek, ezért szeretném ha boldog lennél, így engem nem aggaszt ha azt szeretnéd, hogy mától Harry-vel osszuk meg az életünket. És ha néhány nagymenő török tarthat háremet, neked miért ne lehetne két pasid?
-Micsoda?-ugrottam ki az ágyamból, és meglepődve néztem az ágyamban ülő két srácra. Csak ott ültek és mosolyogtak.
-Jen, ezt te akartad!-szólt Harry.
-Nem! Én nem ezt akartam.-pityeregtem.
-Dehogyisnem!-közeledett felém Niall.-Így mindenkinek jobb lesz!
-Ki mindenkinek?
-Mondjuk neked, hisz így mától két férfi kényeztethet.-válaszolt, és egyre közelebb jött végül kezeivel átkarolta csípőmet és lassú ringatásba kezdett.
-És Diana-nak is két apukája lehet.-kelt fel az ágyból Harry, karjai közt Diana-val.
Éreztem ahogy a Niall jöttével  a szívem köré épült hatalmas vár, pillanatok alatt darabokra esik. A pillanatok alatt épült hatalmas önbizalmam, pillanatok alatt hullott szét. Hiába is, könnyen jött, könnyen megy, ahogy azt a mondás is tartsa. Hirtelen egy óriási gombócot éreztem a torkomban ami meg akart fujtani. Egyre ritkábban jutottam levegőhöz pedig folyamatosan próbáltam lélegezni.
-Ezt te akartad! Hidd el így jobb lesz!-mondták ahogy egyre inkább közeledtek felém. Harry kezeiben Diana csak nevetett és ők ketten is olyan boldogok voltak. A szoba hirtelen megnyúlt és én hiába hátráltam előlük, ők akkor is csak felém lépkedtek. Akkor üresnek éreztem magam. Mintha belül teljesen kiürült volna a testem. Ahogy menekültem a "valóság" elől éreztem ahogy elfogy alólam a talaj és zuhanni kezdek. Egy pillanatra elsötétült körülöttem minden és csak zuhantam. Sikoltottam volna, viszont egy hang sem jött ki a számon. Mikor felnyitottam a szemem legelőször a plafont pillantottam meg, majd gyomromban lévő erős szorítás miatt köhögni kényszerültem. Ahogy felültem észrevettem hogy a párnám tele van vérrel. Fogalmam sincs mi történt velem. Utolsó erőimet összeszedve, anyukámnak kezdem el kiabállni. Hatalmas csörömpölés. Anya sikoltozása. Éreztem ahogy előredönt az ágyon. A vér egyre inkább tört fel a torkomon keresztül, úgy hogy szinte már köhögnöm sem kellett. Hallottam ahogy valaki betöri az ajtót. Ismeretlen hangok. Hideg dolgokat nyomtak a bőrömhöz majd két erős kéz magával ragadott...

14 megjegyzés:

  1. Ez szuper lett.Eleinte elhittem, hogy Niall tényleg ott van, bár sejtettem, hogy csak egy álom,aztán mikor megjelnt Harry már biztos voltam benne :)Azon gondolkodtam, hogy az a két kéz ami magával ragadta Jen-t mentösők keze, vagy valaki másé, aki nem akar annyira jót?Oooh siess a következővel mert nagyon kiváncsi vagyok már :D

    VálaszTörlés
  2. ÓÓ már annyira megörültem,mikor Niall elment hozzá,és újra boldogak voltak!! Erre meg itt haldoklik Jen... :( :( eszméletlen vagy,komolyan mondom! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem írok monológot hisz amit írsz mindig jó. Egy kérdés; nézed egyántalán a kommenteket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze! Minden egyest kétszer-háromszor is végigolvasok, és itt vigyorgok a monitor előtt. :D Szinte percenként lesem, kapok-e komit, vagy bármit. Számomra ti vagytok a legfontosabbak! Hisz a ti kritikáitokból tanulok, a ti lelkesítő szavaitok miatt írok, és ti vagytok azok akik miatt tényleg megéri! ♥
      Természetesen nézem! Rem megértitek hogy nem írok vissza minden kommentre személyesen, viszont úgy érzem az új részek elég válaszok. Mindig írjátok hogy milyen jó vagyok /amit én nem így látok/ DE szeretném ha tudnátok, hogy TI vagytok akik miatt ilyen részeket hozok össze! ♥♥
      Figyelem hogy kik azok akik mindig írnak, vagy megoszzák a blogom. És persze mindig örülök az új hozzászólóknak is! :)

      Törlés
  4. Úristen ez eszméletlen ! *.*... Imádom, hozd gyorsan a következőt :))

    VálaszTörlés
  5. Jézusatyaúristen *-* Egyszerűen elmondhatatlan :D Siess a kövivel KÉRLEEEEEKKK *-*

    VálaszTörlés
  6. Először is: Utállak, utállak, utállak, utállak, utállak, utállak!
    Másodszor: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Harmadszor: sírok.
    Negyedszer: bőgök.
    Ötödször sírok, bőgök egybe.
    Hatodszor: Drága Niki! Roppant tehetséges írónak tartalak, és ez egyre csak jobb lesz. Mostanában, szinte kommentet írni sem tudok, mivel annyira felzaklatsz a résszel, hogy kell egy kisebb idő míg lenyugszom. Utána arra gondolok, hogy bárcsak ismerhetnélek személyesen, és bár csak személyesen ordíthatnám le a fejed, aztán pedig személyesen ölelgetnélek meg, és utána pedig azt kántálnám, hogy te vagy a legjobb író a világon! komolyan, teljesen átérzem Jen és Niall szenvedését, ahogy Harry erőlködik. Jen anyját nagyon megszerettem, szinte látom szemei előtt, hogyan óvja, védelmezi lányát.
    Ami a részhez tartozik az annyi, hogy az az álom, olyan, de olyan gyönyörűséges volt, hogy háromszor kellett végig olvasnom, de komolyan. Aztán ez a rémisztő ébresztő, lefagyasztotta az arcomról a mosolyt, és elképzelésem sincsen, ki az, aki erős kezeivel felkapta a mi főhősnőnket!

    Eszméletlen rész lett mint mindig, és remélem ennek a kommentnek is nagyon örülsz:)

    Ölel,
    Patricia F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök?? Az nem kifejezés!! Imádlak! ♥

      Törlés
    2. Akkor fokozzuk az örömöket ;)
      Meglepi http://dreamcometrueonedirectionfanfict.blogspot.hu/2013/08/a-blog-3-dija.html

      Ölel,
      Patricia F.

      Törlés
  7. Úristeeeeeeeen ez nagy jó lett. Már izgatottan várom a következő részt ;)

    Gigi

    VálaszTörlés
  8. Úristeeeeeeeen ez nagyon jó lett. Már izgatottan várom a következő részt ;)

    Gigi

    VálaszTörlés
  9. Még egyszer, annyi hogy nagyon jól írsz :D És vár egy kis meglepetés a blogomon (mycrazystory-with1d.blogspot.hu) :)... és egy cserében benne lennél?

    VálaszTörlés
  10. Te jó isten :D annyira ügyes vagy! :) de még is haragszom mert megöli az olvasóidat a kiváncsiság és te még fokozod avval h Niall visszatért..annyira de annyira örültem *-* olyan gyönyörű volt az a pillanat de amikor belépett a képbe Harry és hozzá bújt Jen-hez egyből tudtam h àlom :( egy édes álom.. De Jen teljesen megfeledkezett a kezelésekről a sok baj miatt ami történt :c remélem nem lesz semmi baja és valahogy eljut Niall-hez a hír.
    Puszi: Niki

    VálaszTörlés
  11. Fúú, ez nem semmi, imádtam, remélem minden rendben lesz!!!! Kövit hamar! :)

    VálaszTörlés